maanantai 9. huhtikuuta 2012

vielä jatkoa...

tässäpä olikin kovin rajallinen tämä alue mihin mahtuu kirjoittamaan sitten kun niitä kuvia intouduin laittelemaan, ei mahtunut minun uusi pipo, joka on tässä:

e-m sai toimia mallina kun on vaaleammat hiukset, minun päästäni ei erota että mihin tukka loppuu ja mistä pipo alkaa. sain sen lopultakin valmiiksi viime yönä (niinkuin ehkä olette huomanneet, yökuhninta on mulle ihan normaalia) kolmen aikaan. lanka oli ihanaa mustaa pörröistä ja siinä on kukanmuotoisia paljetteja! tästä tulee minulle semmoinen parempi päähine, laitan sen päähän sitten kun joskus mennään ulos syömään tai teatteriin. eli kerran vuodessa tai kahdessa. kansalaisopiston käsityönopettajani olis kyllä taas tosi kiukkuinen, saattaisi jopa kiroillakin, jos pääsisi lähempää tutkimaan tätä tekelettä. siitä tuli jostain syystä niin suuri, että sinne mahtuisi kaksikin päätä. kavennuksia laitoin kanssa ihan mihin nyt sattui osumaan. ostin sitten semmoista mustaa kuminauhalankaa ja ompelin sitä lätsän sisään ja lopputulos on fantastinen. ja kun lanka on tuommoista pörröistä niin eihän siellä pienet virheet edes näy!
nasusta olen pitänyt lomaa pari päivää, sen verran harmittaa se jatkuva pomppiminen. saamarin teini-ikäiset. yhtään eivät kunnioita vanhempiaan! huomenna menen taas tallille, katsotaan vieläkö on naama väärinpuolin. laitetaan nyt siitä porsaastakin vielä kuva tähän kun se on niin söpö.


Ei kommentteja: