torstai 10. tammikuuta 2013

leivontaa ja kierrättelyä

saatiin kamalia ns.belgialaisia sokerisuklaita jouluna, eihän semmoisia pysty syömään. keksin laittaa niitä muhvinsseihin!
sinne vaan keskelle ältsiksi sydämeksi

ihania niistä tuli... eikä se suklaa ollut ollenkaan niin kamalaa kun se on siellä seassa. tietenkin tein sitten samaan syssyyn myös mustikkapiirakan kun oli vähän eilinen kermaviili jääkaappiin päässyt unohtumaan. kiva nyt sitten pistellä muhvinssia ja mustikkapiirakkaa kun pitäisi taas laihtua. johanna meinaa poikia jo kohta ja minä olen kuin mikäkin tursas. pukeudun ristiäisiin johonkin telttaan.


milläs noita voisi vastustaa. otetaan siis toinenkin.


 isäntä hemmotteli minua sitten vastapainoksi ihanalla mozzarellasalaatilla, tuli ihan jo mieleen kesä... teen usein mozzarellajuttuja mökillä. tulppaanejakin tekisi jo mieli, alkaa riittämään tämä harmaus!


tänään alkaa taas jooga ja tein tyynyliinasta kassin johon mahtuu kaikki tarvittava! jooga-alusta ei mahdu mihinkään mun reppuihini eikä muihin nyssyköihin ja olen kauheasti tuskaillut sitä, että pitääkö mun nyt mennä ostamaan joku monen kympin treenikassi, kun en halua kädessä kamoja raahata. sitten onneksi keksin tämän  ekoidean. ja maailma pelastuu!


Ei kommentteja: